Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeW Daytonie 675 zakochałem się od pierwszego.... usłyszenia. Połączenie wściekłości cztero-cylindrowca, z charakterystyczną chrypką dwu, daje niespodziewany efekt. Wygląd jak to w 'sporcie', podobny do wszystkiego, ale to właśnie ten nietuzinkowy dźwięk silnika wprawia postronnego obserwatora w chęć obcowania z tym motocyklem. Szkoda więc, że w tym artykule zabrakło miejsca, na uchwycenie tego największego atutu jakim dysponują te dwa kółka. Teraz miejsce na kilka słów krytyki pod adresem Waszego serwisu. Mam nadzieję, że uznacie ją za konstruktywną i wyciągniecie z niej jakieś wnioski, a nie zaatakujecie moich uwag typowym dla siebie, cynicznym tonem. Otóż chciałem powiedzieć, że Wasza strona od lat cieszy moje oczy, jednak zamiast ją w jakiś sposób uatrakcyjniać, mam wrażenie jakbyście osiedli na laurach i zbierali tylko brawa za pracę sprzed lat. Kiedyś Wasze artykuły, szczególnie testy motocykli, były bardzo rozbudowane, często sięgały kilku stron, były okraszone Waszymi osobistymi odczuciami, a nie tylko podstawowymi danymi przepisanymi ze strony producenta z dodatkiem krótkiego komentarza. No i przede wszystkim były ubarwione odpowiednimi zdjęciami, a co najważniejsze - również filmami. Widać było, że się przykładacie. Teraz mam wrażenie zupełnie odmienne. Wystartowaliście ze swoim sklepem, strona bije po oczach wszelką maścią sponsorowanych reklamówek, a do testów zabieracie się na zasadzie - polataliśmy nowym sprzętem, zrobiliśmy kilka fotek, czas na posklejanie tego w całość, dopisanie kilka linijek tekstu i zebranie żniwa. Nie twierdzę, że powinniście pozbyć się swoich reklamodawców (w końcu to zapewnia funkcjonowanie strony), ale jeśli zabieracie się już do komentowania nowych motoryzacyjnych wynalazków, zróbcie to jak np. w tym teście: http://www.scigacz.pl/Yamaha,R1,i,R6,2008,dopracowane,do,perfekcji,6064.html Mam nadzieję, że nie przyjmiecie moich słów jako zniewagi, ale jak wcześniej wspominałem - jako konstruktywną krytykę. Pozdrawiam i liczę na więcej.
OdpowiedzZgadzam sie z przedmowca. Uwazam ze jedna z najwazniejszych rzeczy w testach jest dzwiek testowanej maszyny. Tego zawsze mi brakuje bo co innego to opisac a co innego uslyszec. Bardzo podobaja mi sie testy redakcji 1000Ps na YT i chetnie cos podobnego obejrzalbym w ojczystym jezyku. 2-3 gosci opowiada o testowanym sprzecie, ujecia przejazcu po zakretach wygladaja/brzmia ciekawie. Co do samej Daytony 675, rocznik od 2009 bardziej mi sie podobal wizualnie. Mialem okazje dwukrotnie testowac wersje 2010, od tamtej pory nie moge go sobie wybic z glowy. Chetnie postawilbym go w moim garazu ale bylaby to juz moja 3 maszyna - kobita by mnie chyba do garazu wyprowadzila...
Odpowiedz